wtorek, 4 listopada 2014

Wyróżnie :Liebster Blog Award.

Halo, halo, jesteście?
Macie mnie już dość, z tymi moimi długaśnymi postami, czy nie?
Jak Wam wiadomo, ostatnio zostałam wyróżniona w:
 przez Annę Parszewską z bloga http://decupagepogodzinach.blogspot.com
-jej fotki nie wstawię, bo o zgodę nie zapytałam, niestety brakło czasu.
To pytania na jakie mam odpowiedzieć, więc zaczynam.

1.Twój ulubiony kolor i dlaczego?
-Tak się składa, że ostatnio nie mam szczególnie ulubionego koloru, a w mojej garderobie dominują raczej fiolety i ich odcienie, czerń i biel, chociaż coś żółtego, czy czerwonego i zielonego, też się znajdzie. Dlaczego, bo są praktyczne, z wszystkim można łączyć.
2.Twoja największa zaleta?
-Już mnie na tyle poznałyście, że musi to być cierpliwość.
3.Twoja największa wada?
-Bałaganiarstwo, wiecznie czegoś szukam, bo nie odkładam na swoje miejsce.
4.Ulubiona pora dnia i dlaczego?
-Jeśli porą dnia jest późny wieczór, wręcz noc, to właśnie to, dlatego że wtedy wszyscy śpią, nikt mi nie przeszkadza w tym co robię, czyli haftuję, lub oglądam ciekawy film.
5.Film w kinie, czy na kanapie w domu?
-Wyłącznie w domu i nie na kanapie, tylko w obrotowym fotelu z nogami na mięciutkim taborecie.
6.Czego najbardziej się boisz?
-Samodzielnego wyjścia z domu, bez wsparcia drugiej osoby, która w razie "w" byłaby w stanie mi pomóc.
7.Co sprawia Ci największą radość?
-Skończenie w zaplanowanym czasie danej robótki, docenienie mojej pracy weń włożonej.
8.Jesteś śpiochem, czy rannym ptaszkiem?
-Wydawać by się mogło, że powinnam być śpiochem, bo późno chodzę spać, ale wstaję wcześnie rano.
9.Pies czy kot?
-Zdecydowanie pies, ale kota też lubię pogłaskać po grzbiecie.
10.Kawa czy herbata?
-"Kawa z rana, jak śmietana" zdecydowanie i na dodatek czarna, gorzka, ale dobrą herbatą też nie pogardzę, np. jaśminowa z imbirem.
11.Rozważna czy romantyczna?
-Jeśli już to bardziej rozważna, ale z pewną dozą romantyzmu.
Odpowiedzi udzieliłam zgodnie z prawdą, niczym na spowiedzi. Waszym zadaniem będzie wyznaczenie mi pokuty, bo z przyjemnością ją zaakceptuję.

Teraz czas na moje pytania i wyznaczenie blogów do dalszej zabawy.

Pytania.
1. Ulubiona technika rękodzieła, w której czujesz się najlepiej?
2. Mieszkasz w mieście/ duże-małe/, czy na wsi?
3. Co Twoja rodzina sądzi o prowadzeniu przez ciebie bloga?
4. Ulubiony kwiat i dlaczego?
5. Jak lubisz spędzać wolny czas, wyłączając rękodzieło?
6. Kto był lub jest dla Ciebie wzorem do naśladowania i dlaczego.? 
7. Co Cię w życiu spotkało najlepszego, lub najgorszego?
8. Książka, czy spacer i dlaczego?
9. "Kij czy marchewka"- rozwiń, jak to rozumiesz.
10.Słońce czy księżyc - dlaczego?
11. Twój wymarzony prezent, którego jeszcze nie dostałaś, ale masz nadzieję, że dostaniesz.

Pytania mamy, teraz wyznaczam blogi, które jeśli zechcą / przymusu nie ma/ pociągną zabawę dalej, a my może czegoś się o nich dowiemy. Każdy  może ułożyć swoje pytania, albo skorzystać z pytań, które już były u innych. 


http://mojezyciepasjauslane.blogspt.com
http://haft-po-godzinach.blogspot.com/
http://aggaw.blogspot.com/
http://onkowo.blogspot.com/
http://aniaiwonka.blogspot.com

Kochaniutkie, mam nadzieję, że nie jesteście zaskoczone i będziecie się dobrze bawić.
Zasady znacie, więc do dzieła, od Was zależy kiedy swoje posty opublikujecie.
Dzisiejszy post krótszy, ale od serca. 
Miłej lektury, baj, baj.
 


 
 

42 komentarze:

  1. Jestem jestem bardzo zaskoczoba och :) jak miło ;) Danusiu tak jak pisałam ostatniego posta w kompie straciłam matryce komputer tylko 3lata i 3 miesiace w puncie gdzie naprawy powiedzieli nie ma stary laptop u producenta nie ma ...co zostało allegro czesc uzywana jaka ja zła jestem rok po gwarancji .....nie wiem kiedy dam radę a banrek umieszcze juz dzis tylko kiedy odpisze nie wiem......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że udało mi się Ciebie zaskoczyć, ale pociągniesz zabawę, tak mniemam.
      Pozdrawiam.)

      Usuń
  2. Wolę takie krótsze posty, poświęcone jednemu tematowi, gdyż nie mam zbyt wiele czasu codziennie na czytanie, a odwiedzam ponad 100 blogów, na których zostawiam komentarze... długich notek nie mam czasu czytać do końca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Jak mi się uda, może będą krótsze posty, tak żebyś mogła przeczytać je w całości i poświęcone jednemu tematowi.(

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu gratuluję wyróżnienia:)
    A długi czy krótki ? Mnie tam "wsie radno" ;)
    Ja i tak czytam od deski do deski :)))
    Czytając widzę, że obie jesteśmy rozważnymi i romantycznymi rannymi ptaszkami, lubiącymi kawusię - u mnie z mleczkiem;) Pieski lubimy i kotki pogłaszczemy:)
    Pozdrawiam cieplutko:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczera prawda, nic dodać nic ująć, bardzo dziękuję.)))

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnienia. Też ciągle czegoś szukam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak też szukasz, to możemy podać sobie ręce i szybciej nam pójdzie.

      Usuń
  6. serdecznie gratuluje i muszę przyznać, iż nie dziwi mnie ilość wyróżnień jakie w ostatnim czasie otrzymujesz w pełni na nie zasługujesz Twój blog jest młodziutki a już tak wiele osiągnęłaś a do tego wszędzie Cię pełno w dobrym tego słowa znaczeniu Tak trzymaj :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję. Mój blog jest bardzo, ale to bardzo młodziutki i nie spodziewałam się, że tyle wniesie do mojego życia. Fakt, wszędzie mnie pełno, lecz nie umiem sobie odmówić zostawienia kilku słów, u kogoś jeśli mnie zainteresuje.

      Usuń
  7. Gratuluję wyróżnienia i gratuluję wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i tych, których wyróżniłam.)

      Usuń
  8. Dla mnie długaśne posty mają sporo zalet. Może nie zawsze zdążę odpisać, ale czytam od deski do deski :-)
    Poza tym, tyle ciekawych rzeczy można się dowiedzieć, jak nie o samej pracy to o właścicielce bloga - jak w tym przypadku.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. na pokutę : kawa!
    ;-D

    "Kawa z rana, jak śmietana"- mamy to samo motto Danusiu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie, niezmiennie kawa, ale przed nią jeszcze woda na oczyszczenie organizmu.
      Fajnie, że obie lubimy kawę i jako pokutę przyjmuję.

      Usuń
  10. Długie nie długie - czytam, bo lubię :) Za dużo dobra od Ciebie dla mnie Danusiu :) Dziękuję za wyróżnienie :) Na pytania odpowiem na pewno, w którymś z najbliższych postów, co do nominacji kolejnych blogów - pomyślę :) Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Masz czas, nie musisz wszystkiego robić od razu.

      Usuń
  11. Gratuluję Tobie Danusiu kolejnej nominaci i gratuluję nominowanym przez Ciebie . Fajni poczytać kolejna porcją nowości o Tobie :-)
    Ja nie mam juz kompletnie czasu na te zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za siebie i moich wybrańców. Może nie wszystko jeszcze o mnie wiecie, ale takie były pytania. Odpowiadałam jak najbardziej obrazowo, nie półsłówkami, więc chyba Was zadowoliłam.
      Powinnaś jednak znaleźć tę chwilę czasu na zabawę.

      Usuń
  12. Gratulacje moje wielkie 0 kochana ale ci się posypało wyróżnień w tak krótkim czasie - w pełni zasłużone one są a ja się cieszę razem z tobą - tak trzymaj dalej - buziaki śle Marii i dziękuję że mogę ciut więcej wiedzieć o twoim stylu bycia i życia bo jesteś przesympatyczną osobą - buziaki ślę Marii oraz dziękuję że mimo braku czasu mnie odwiedzasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii, bardzo dziękuję. Z natury jestem dość skrytą osobą, ale czasem potrzebuję uszczknąć rąbka mojej tajemniczości, dlatego przyjęłam te wyróżnienia. Mój blog jest bardzo młodziutki, taki osesek /jak małe dziecko/, ale stał mi się tak bliski, że nie wyobrażam sobie jakbym go miała nie mieć. Po hafcie, to moje drugie życie. Staram się zaglądać na wszystkie interesujące mnie blogi -Twój też, bo tyle się u Ciebie dzieje, a ponoć bratnie dusze mają skłonność do wzajemnego przyciągania się.
      Pozdrawiam bardzo gorąco.

      Usuń
  13. Gratuluję Ci Danusiu kolejnych wyróżnień! Poprzedni post też przeczytałam, jakoś ostatnio nie mogę nadążyć. Miło dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie. Ja też zaczynam dzień od czarnej kawy! Jestem niskociśnieniowcem więc bez kawy nie da rady. Poza tym bardzo ją lubię, to już chyba nałóg. I też jestem nocnym markiem który zrywa się o świcie. Szkoda życia na spanie (ha, ha). Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te wszystkie słowa. Ja też nie nadążam z czytaniem i odpowiadaniem na wszystkie komentarze. O mnie to jeszcze nie wszystko wiecie, ale kilka informacji, takich w "pigułce" już jest, dobre i to na początek.
      Kawę uwielbiam, nie patrzę na wysokie ciśnienie, bo i tak tabletki na jego obniżenie zażywam; tej przyjemności nikt mi nie odbierze. Zegar biologiczny sam się ustawił, więc nie przestawiam go, bo i po co. Śpię wtedy kiedy mam na to ochotę, a "robota nie zając, nie ucieknie".
      Zazdroszczę Ci tej Twojej nowej pracowni, też bym taką chciała, ale......
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  14. No Kochana gratuluję kolejnego wyróżnienia w pełni zasłużonego i dziękuję za nomincję,postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)pozdrowienia wielkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie wiem skąd to przekonanie, że " w pełni zasłużyłam", prowadząc blog od zaledwie czterech miesięcy. Jestem niedowiarkiem i ciągle wydaje mi się, że śnię, ale to wszystko Wasza blogujących zasługa.
      Nominacja była dokładnie przemyślana, więc decyzja o jej realizacji należy do Ciebie.:)
      Pozdrawiam.)

      Usuń
  15. Danusiu dziękuję za wyróżnienie:)) W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania:) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia. Jak na młodego bloga idziesz jak burza :-)
    Co do długości postów, dla mnie bez znaczenia, jeśli mnie coś zainteresuje czytam w całości ,jeśli mniej, to czytam wybiórczo. Uważam ,że bloga piszemy i prowadzimy dlatego ,że taka jest nasza wewnętrzna potrzeba. Każdy po swojemu podchodzi tak do twórczości innych ,jak i myśli zawartych w postach i dlatego pisz sobie Danusiu swoje a my będziemy czytać, każdy tyle ile mu pozwoli czas i na ile zainteresuje się treścią :-) Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Za pierwszą pomoc, jaką od Ciebie uzyskałam w powstaniu tego "burzowego bloga", zgłoś się po wyróżnienie do Liebster Blog Award, bo Cię nominowałam.

      Usuń
    2. No, uporałam się z zadaniami wyróżnienia :-)

      Usuń
    3. Brawo, lekturę zaliczyłam i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  17. Miło było dowiedzieć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tego nowego to niewiele tu było, ale takie były odpowiedzi, jakie pytania zadano.

      Usuń
  18. Danusiu dziękuję serdecznie za wyróżnienie:-) Bardzo mi miło:-) Mam nadzieję że sprostam zadaniu. Na pytania postaram się odpowiedzieć w weekend. Pozdrawiam :-);-);-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, może to Cię troszkę zmobilizuje do częstszego bywania na swoim blogu. Na pytania możesz odpowiedzieć, kiedy Ci pasuje, nie ma pośpiechu.

      Usuń
  19. Kolejne wyróżnienie - gratuluję. Miło dowiedzieć się czegoś o Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze i krytyka jak najbardziej mile widziane.